Завдання з фізики для дистанційного навчання
7 клас
№ | Дата | Тема | Дом. завд. |
1 | 16.03 | Розв’язування задач про тиск в рідинах, газах та твердих тілах. | Керуючись §22,23,24,25,26 повторити формули та поняття , та виконати письмово задачі в робочому зошиті ( на листку) впр. 22(2,3), впр.23(5,6),24(3,4), 25(6,9),26(6). Виконайте можливі досліди вдома із запропонованих після задач. |
2 | 18.03 | Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда | Опрацювати §27,(після можна подивитись відео урок на цю тему), усно відповісти на контрольні запитання, виконати в зошиті впр. 27(1-4), експерт. в кінці §27 |
3 | 30.03 | Умови плавання тіл | Опрацювати §28, (після можна подивитись відео урок на цю тему), розглянути зразок розв’язання задачі, підсумки, контрольні запитання , письмово впр.28(1-5) |
4 | 01.04 | Навчальний проект | Підготувати 2 проекти на вибір на такі теми: 1.Розвиток судно – та повітроплавання. 2.Дослід Торрічеллі. 3.Спостереження за зміною атмосферного тиску. 4. Насоси. |
Примітка. Підручник в Інтернеті: Фізика. 7 клас. Автори: Бар’яхтар В. Г., Довгий С. О., Божинова Ф.Я. |
Завдання з фізики для дистанційного навчання
8 клас
№ | Дата | Тема | Дом. завд. |
1 | 16.03 | Паралельне з’єднання провідників | Опрацювати §32 (вивчити закономірності паралельного з’єднання формули, розглянути схеми ), дати відповіді на запитання до вивченого, вик. №257(вважати з’єднання паралельним) |
2 | 18.03 | Мішане з’єднання провідників | Опрацювати §32(розглянути схеми такого з’єднання резисторів на стор. 140, вивчити формулу для знаходження загального опору), вик. № 259,263 |
3 | 30.03 | Мішане з’єднання провідників | Виконати № 266. Підготувати проекти 1.Електрика в житті людини. 2.Сучасні побутові та промислові електричні прилади |
4 | 01.04 | Захист навчальних проектів 1.Електрика в житті людини. 2.Сучасні побутові та промислові електричні прилади. | Ознайомитись з інструкцією до лабораторної роботи №5 |
Завдання з фізики для дистанційного навчання
9 клас
№ | Дата | Тема | Дом. завд. |
1 | 13.03 | Рух тіла під дією сили тяжіння: тіло рухається вертикально. Розв'язування задач | Опрацювати §34 стор.186-187, подивитись відео урок до даної теми |
2 | 16.03 | Рух тіла під дією сили тяжіння: початкова швидкість тіла напрямлена під кутом до горизонту Розв'язування задач | Опрацювати §34 стор.187-188, подивитись відео урок до даної теми |
3 | 18.03 | Рух тіла під дією сили тяжіння:тіло кинуте горизонтально | Опрацювати §34 стор. 188-189 подивитись відео урок до даної теми |
4 | 20.03 | Рух тіла під дією кількох сил. Розв'язування задач | Опрацювати §35, подивитись відео урок до даної теми |
5 | 30.03 | Розв'язування задач | Розглянути розв’язки задач №1-4 стор.191-195. Підготувати (два на вибір ) навчальні проекти згідно наступних уроків |
6-7 | 01.04, 03.04 | Захист навчальних проектів: 1.Людина і Всесвіт 2.Фізика в житті сучасної людини 3.Сучасний стан фізичних досліджень в Україні та світі | Повторити матеріал §32-35 |
Завдання з хімії для дистанційного навчання
7 клас
№ | Дата | Тема | Дом. завд. |
1 | 13.03 | Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню. Навчальний проект №7 «Проблема забруднення повітря та способи розв’язування її.» | Опрацювати §29, виконати в зошиті 7,8 стор.138. Хто не виконав – закінчити проект №7, підготувати захист. |
2 | 17.03 | Представлення результату Навчального проекту №8 «Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять.» | Опрацювати §30, виконати в зошиті 2,7,8 стор.142. Підготувати навчальний проект №8, підготувати захист. |
3 | 20.03 | Вода, склад и молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода — розчинник. | Опрацювати §31, виконати в зошиті схему фізичних властивостей води (стор.146). |
4 | 01.04 | Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина. | Опрацювати §32, виконати домашній експеримент (стор.152). |
5 | 03.04 | Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Розрахункові задачі 4. Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об’єму води в розчині. | Опрацювати §33, вивчити формулу масової частки речовини в розчині, за готовим алгоритмом розв’язати задачі № 8 і дані обчислень занести до таблиці(стор.156). |
Примітка: В Інтернеті, в кого немає, шукаєте Підручник О.Г. Ярошенко |
Завдання з хімії для дистанційного навчання
8 клас
№ | Дата | Тема | Дом. завд. |
1 | 12.03 | Фізичні властивості основ. Поширеність у природі та використання основ. Вплив на довкілля і здоров’я людини. | Опрацювати §24,виконати №184, проч. пункт для допитливих |
2 | 13.03 | Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання. | Опрацювати §29,виконати №229. Демонстрації (див відео урок) 13. Добування і хімічні властивості нерозчинних основ |
3 | 19.03 | Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні). | Опрацювати §30, 31,виконати №247. Демонстрації (див відео урок) 14. Доведення амфотерності цинк гідроксиду |
4 | 20.03 | Фізичні властивості середніх солей. Поширеність у природі та використання середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини. Демонстрації 15. Таблиця розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів і солей. | Опрацювати §32. . Лабораторні досліди (див відео урок) №4 «Взаємодія металів із солями у водному розчині»; №5 «Взаємодія солей з лугами у водному розчині.»; №6 «Реакція обміну між солями в розчині.» Користуватись «Таблицею розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів і солей». |
5 | 02.04 | Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями. | Опрацювати §32 стор. 179. Демонстрації (див відео урок) 17. Хімічні властивості солей. |
6 | 03.04 | Способи добування солей | Опрацювати §37 |
Завдання з хімії для дистанційного навчання
9 клас
№ | Дата | Тема | Дом. завд. |
1 | 13.03 | Спирти .Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини. Гліцерин. | Опрацювати §26, 27. Звернути увагу на добування та застосування спиртів(стор 150) та гліцерину(стор 156). |
2 | 17.03 | Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. | Опрацювати §28, стор 156-159 |
3 | 20.03 | Хімічні властивості етанової кислоти: електролітична дисоціація, дія на індикатори, взаємодія з металами, лугами, солями. Демонстрації (див. відео урок) 9. Дія етанової кислоти на індикатори. 10. Взаємодія етанової кислоти з металами, лугами | Опрацювати §28, стор159.Підготуватись до представлення навчального проекту №13«Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.» |
4 | 31.03 | Застосування етанової кислоти Представлення результатів навчального проекту №13«Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.» | Опрацювати §28, стор 160. Підготуватись до представлення навчального проекту №14«Виготовлення мила з мильної основи.» |
5 | 03.04 | Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія. Навчальний проект №14 «Виготовлення мила з мильної основи.» | Опрацювати §29,виконати домашній експеримент 2.Порівняння мийної дії мила та прального порошку вітчизняного виробника |