Завдання з основ здоров’я
для дистанційного
навчання під час карантину
в період з 12.03.2020. по 03.04. 2020.
№ п/п | Дата | Тема уроку | Завдання уроку |
5 клас | |||
1. | 16.03. | ВІЛ-інфекція. Запобігання дискримінації людей, які живуть з ВІЛ. | Опрацювати § 21, сторінка 118-121. Відповісти на запитання на сторінці 121. Розглянути схеми на сторінці 119. Виконати письмово: Тест на сторінці 120. |
2. | 30.03. | Пожежна безпека. Умови і причини виникнення пожеж. Принципи запобігання пожежам та їх гасіння. | Опрацювати § 22, сторінка 122-126. Виконати письмово: 1. Правила безпечного багаття (з підручника) 2. Навести приклади речовин або матеріалів: - Легкозаймисті; - Важкозаймисті; - Негорючі. |
6 клас | |||
1. | 18.03. | Безпека при користуванні засобами побутової хімії. | Опрацювати § 26, сторінка 150-151. Виконати письмово: Скласти табличку : «Групи препаратів побутової хімії за ступенем безпеки» (з прикладами) |
2. | 01.04. | Пожежна безпека оселі Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку. | Опрацювати § 27. Звернути увагу на причини виникнення пожеж Виконати письмово: Намалювати малюнок на тему: «Пожежна безпека в твоїй оселі». |
7 клас | |||
1. | 16.03. | Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів. Розпалювання конфліктів. Способи конструктивного розв’язання конфліктів | Опрацювати § 22. Виконати письмово: Тест із рубрики «Пізнай себе» та обговорити результати тестування з батьками |
2. | 30.03. | Систематизація та узагальнення набутих знань, умінь та навичок. | Повторити вивчений матеріал (§§14-22) |
8 клас | |||
1. | 16.03. | Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та пасажирів мотоцикла. Небезпека керування транспортним засобом у нетверезому стані. | Опрацювати § 20. Виконати письмово: Основні правила безпечної поведінки з мотоциклом. |
2. | 30.03. | Забруднення навколишнього середовища і здоров’я. Питна вода і здоров’я. Небезпека купання у забруднених водоймах. | Опрацювати § 21. Звернути увагу на небезпеку купання у забруднених водоймах. |
9 клас | |||
1. | 12.03. | Стосунки з дорослими і однолітками. | Опрацювати § 21. Прочитати вірш Ліни Костенко «Довіра» на сторінці 151. Відповісти на запитання на сторінці 151. Виконати письмово: Взяти інтерв’ю з дорослими членами родин. Запитання на сторінці 154. І запитання і відповіді записати в зошиті. |
2. | 19.03. | Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя. | Опрацювати § 22. Виконати письмово: Створити герб своєї родини, наприклад, як на сторінці 156, малюнок 40. (малюнок 40, як приклад – можна придумати щось своє) |